Tot el que donis anirà íntegrament a l'Illa de Ibo.

Col·labora amb la fundació

Fes clic en aquí i col·labora amb qualsevol projecte de la fundació

xarxes socials2

LINKS SETMANALS DE LES PLATAFORMES WEB 2.0 DE FUNDACIÓ IBO .- 18-22/07/11

22.07.2011

Aquí teniu tots els enllaços publicats durant els últims cinc dies en les diferents plataformes web 2.0 de Fundació IBO.

Període: 18-22/07/11

Blog:

.- La nostra gent en Ibo 5:

.- Fundació IBO sorteja 30 entrades per l'estrena d'"El último vuelo del flamenco":

Flickr:

.- Bombes pous Quirimbas:

.- Material pous Qurimba:

.- Material pous Qurimba2:

.- Sons d'Ibo:

.- Pujada de la marea a Ibo:

https://www.facebook.com/pages/Fundaci% C3% B3n-IBO/180717841954214

.- Foto panoràmica del far de Ponte Cais:

.- Foto panoràmica de la costa est d'Ibo:

.- Foto a Quirimbas:

.- Link a notícia blog "La nostra gent en Ibo 5".

.- Sorteig de 30 entrades per l'estrena d'"El último vuelo del flamenco":

.- Link a notícia "Cartellera Cinemes Alexandra de Barcelona: Veus des de Moçambic".

.- Link al disc "Kudumba" a Spotify, del músic de marrabenta Ghorwane.

.- Fundació IBO dona suport a l'estrena d'“El último vuelo del Flamenco”: http://fundacionibo.wordpress.com/2011/07/15/fundacion-ibo-apoya-el-estreno-de-la-pelicula-el-ultimo-vuelo-del-flamenco/

Us recomanem que us subscrigueu a les distintes plataformes.

¿Com subscriure's en ...

.

- Blog: Cal entrar al blog, escriure el teu e-mail al marge inferior dret i prémer el botó "Darse de alta". Si ho fas així, rebràs una notificació cada vegada que publiquem una notícia.

.

- Flickr: No cal ser usuari només que punxis aquí i triïs on rebre les notificacions cada vegada que pugem una foto.

.- Vimeo: No cal ser usuari només que punxis aquí i triïs on rebre les notificacions cada vegada que pugem un vídeo en alta qualitat.

.- Facebook: Cal donar-se d'alta a la plataforma. Si ja ets usuari, necessitem que entris a la nostra pàgina a Facebook i que li donis al botó "M'agrada" que apareix al costat del logo, si és que no ho has fet encara. A continuació, recomana la pàgina a tots els teus amics i demana'ls que procedeixin com ho has fet tu. Així, augmentarà exponencialment el nostre nombre d'adeptes i tu estaràs al corrent de totes les novetats de Fundació IBO i podràs interactuar amb nosaltres.

.- Twitter: Cal donar-se d'alta a la plataforma. A continuació, entra a la nostra pàgina i prem el botó "Continuar" que apareix immediatament després de la informació corporativa. Rebràs els nostres tweets i podràs interactuar amb nosaltres.

.- Youtube: Cal donar-se d'alta a la plataforma. A continuació, entra a la nostra pàgina i prem el botó "Suscribirse" que apareix sobre del bloc titulat "Perfil", al costat del logo de la fundació. D'aquesta manera, rebràs una notificació cada vegada que pengem un vídeo.

Per aprofitar el potencial de totes aquestes plataformes, és imprescindible la teva ajuda. Subscriu-te a totes les que puguis i corre la veu. És molt important que cada vegada més gent conegui la nostra tasca a l'illa d'Ibo i tots els nostres projectes en curs: el centre nutricional, l'escola d'oficis, els projectes de potabilització, els de rehabilitació, els de formació i les diferents campanyes (oftalmològiques, contra la malària i de sensibilització).

Aquesta petició, de la qual volem que sigueu part activa, forma part d'una estratègia de comunicació que, però, anem a complementar setmanalment amb un e-mail dirigit a tots vosaltres i als mitjans de comunicació en el qual s'incloguin tots els links publicats en les diferents plataformes durant la setmana. Si algú no vol rebre aquest missatge, només ho ha d'indicar.

Per finalitzar, agrair la vostra col.laboració i participació activa en aquest procés, i desitjar-vos unes bones vacances.