Tot el que donis anirà íntegrament a l'Illa de Ibo.

Col·labora amb la fundació

Fes clic en aquí i col·labora amb qualsevol projecte de la fundació

Fundación Lealtad
Anfibic

web, Gráfica. Comunicación

El último vuelo del flameno

FUNDACIÓ IBO RECOLZA L'ESTRENA DE LA PEL.LÍCULA "EL ÚLTIMO VUELO DEL FLAMENCO"

15.07.2011

El proper divendres 22 de juliol s'estrenarà la pel.lícula "El último vuelo del flamenco", dirigida per Joao Ribeiro, basada en la novel·la homònima de Mia Couto i protagonitzada per l'actor Carlos D'Ursi. La pel.lícula es projectarà des del dia 22 de juliol als Cinemes Princesa de Madrid i als Renoir de Barcelona.

"El último vuelo del flamenco" és una coproducció lusitana-espanyola-brasilera-moçambiquesa-francesa-italiana, anomenada, segons paraules dels seus autors, com "realisme màgic africà".

Per a la producció d'aquest film es va posar especial atenció a realitzar accions de cooperació dirigides a l'ocupació de persones en risc d'exclusió social i dones, que van ser formats prèviament en els diversos aspectes de la tècnica audiovisual. A més, gràcies a la donació dels equips de producció i postproducció, els implicats han iniciat les seves pròpies empreses que, actualment, estan treballant per a produccions estrangeres que, cada dia en major mesura, decideixen rodar en l'entorn moçambiquès.

"El último vuelo del flamenco" ha aconseguit els llorers dels festivals més prestigiosos. Així, va tenir la seva estrena mundial al Festival de Cannes 2010, Secció Cinema du Monde. També ha estat seleccionat al Festival de Cinema africà de Tarifa, en Festival Pousa, Corea del Sud, Festival de cinema de Montreal, Festival Internacional Africà de Nigèria i en Festival Pa-Africà de Cannes.

En la seva línia de difusió i defensa de la cultura moçambiquesa, Fundació IBO recolza l'estrena de
"El último vuelo del flamenco" i recomana anar a veure-la.

Sinopsi:

Al poble moçambiquès de Tizangara, els cascos blaus de l'ONU treballen per mantenir la pau després d'anys de guerra civil. Cinc explosions acaben amb cinc soldats, dels quals només queden intactes els seus genitals i els seus cascos blaus. Per investigar els fets arriba al poble Massimo Risi, tinent italià destinat a Maputo, la capital de Moçambic. Amb l'ajuda de Joaquim, un traductor local, Massimo emprèn una investigació per aclarir un misteri en el qual aprèn que en aquella terra no tot és el que sembla.

Si vols veure el trailer, clica aquí.

Més informació a Potenza Produccions i Facebook.