Tot el que donis anirà íntegrament a l'Illa de Ibo.

Col·labora amb la fundació

Fes clic en aquí i col·labora amb qualsevol projecte de la fundació

Fundación Lealtad
Anfibic

web, Gráfica. Comunicación

El projecte IBO

El Projecte IBO és un projecte integral. La seva finalitat principal és impulsar el desenvolupament sostenible d'Ibo.

Busca promoure el desenvolupament basant-se en els recursos de la pròpia illa i involucrant a la població local, des d'un respecte absolut cap a l'entorn i el medi ambient.

És un projecte integral amb diferents perspectives i a diferents àmbits. Per això, s'han definit uns objectius d'acció específics dintre de 4 grans àrees intrínsecament relacionades:

areas proyecto ibo

Àrea de Desenvolupament Social i Infraestructures Bàsiques

Objectiu: Contribuir a Satisfer les Necessitats Bàsiques de la població.

Està per tant referit a aspectes de primera necessitat.

A l'Àrea Tècnica a infraestructures com l'accés a l'aigua potable (sanejament de pous), l'Energia o el Tractament de Residus.

A l'Àrea Social es centra a l'Assistència Nutricional de la població, la prevenció de malalties com la malària, l'assistència a la gent gran o el trasllat de malalts al continent.

Àrea de Turisme Sostenible

Objectiu: Promoure la implantació d'una oferta de turisme i oci sostenible.

El turisme és una clau de desenvolupament imprescindible per a Moçambic.

Per això és necessari un projecte turístic que, des de la promoció del patrimoni històric, cultural i natural de l'illa, contribueixi i promogui el desenvolupament de la població local i es reinverteixi en beneficis per a la mateixa. La oferta turística ha de garantir sempre una gestió responsable dels recursos per que pugui ser tant rentable, com sostenible a llarg termini.

Es tracta d'una sub-àrea dintre d'Activitats Econòmiques que cerca la consolidació dels llocs de treball autòctons, des del respecte pels recursos i la formació en un sector que serà clau.