Tot el que donis anirà íntegrament a l'Illa de Ibo.

Col·labora amb la fundació

Fes clic en aquí i col·labora amb qualsevol projecte de la fundació

Subscriu-te

EDITORIAL NEWSLETTER JULIOL 2011

11.07.2011

L'ARQUITECTURA WEB 2.0 DE FUNDACIÓ IBO, LA IMPLICACIÓ DELS USUARIS I LA SEVA FIDELITZACIÓ

Per PABLO G. POLITE

Durant els últims mesos, Fundació IBO ha desenvolupat una arquitectura Web 2.0 per aconseguir fonamentalment dos objectius: assolir nous públics i adeptes que col.laborin amb la fundació, i maximitzar la seva imatge a Internet per obtenir més presència i visibilitat en altres mitjans de comunicació com la televisió, la ràdio o la premsa escrita.

A finals de 2010, vam inaugurar el Blog de Fundació IBO i en els mesos posteriors, en temps rècord, vam anar obrint successivament comptes en plataformes com Flickr, Facebook, Twitter, Vimeo i Youtube, des d'on informem totes les setmanes amb puntualitat sobre els projectes en curs, els esdeveniments relacionats amb la fundació i el que pasa in situ a l'illa.

És evident que el primer pas ja l'hem donat. Tenim una estructura 2.0 que té cura dels seus continguts i hem obtingut repercussió mediàtica en mitjans de prestigi com El País, La Razón, RNE, RTVE, Cuatro... Però no podem adormir-nos en els llorers. Hem d'anar més enllà i necessitem la vostra ajuda i participació activa mes que mai.

Volem subscriptors de totes les nostres plataformes: blog, Flickr, Facebook, Twitter, Vimeo i Youtube. A continuació, detallem com subscriure's a cada un d'ells.

¿Com subscriure's en ...

.

- Blog: Cal entrar al blog, escriure el teu e-mail al marge inferior dret i prémer el botó "Darse de alta". Si ho fas així, rebràs una notificació cada vegada que publiquem una notícia.

.

- Flickr: No cal ser usuari només que punxis aquí i triïs on rebre les notificacions cada vegada que pugem una foto.

.- Vimeo: No cal ser usuari només que punxis aquí i triïs on rebre les notificacions cada vegada que pugem un vídeo en alta qualitat.

.- Facebook: Cal donar-se d'alta a la plataforma. Si ja ets usuari, necessitem que entris a la nostra pàgina a Facebook i que li donis al botó "M'agrada" que apareix al costat del logo, si és que no ho has fet encara. A continuació, recomana la pàgina a tots els teus amics i demana'ls que procedeixin com ho has fet tu. Així, augmentarà exponencialment el nostre nombre d'adeptes i tu estaràs al corrent de totes les novetats de Fundació IBO i podràs interactuar amb nosaltres.

.- Twitter: Cal donar-se d'alta a la plataforma. A continuació, entra a la nostra pàgina i prem el botó "Continuar" que apareix immediatament després de la informació corporativa. Rebràs els nostres tweets i podràs interactuar amb nosaltres.

.- Youtube: Cal donar-se d'alta a la plataforma. A continuació, entra a la nostra pàgina i prem el botó "Suscribirse" que apareix sobre del bloc titulat "Perfil", al costat del logo de la fundació. D'aquesta manera, rebràs una notificació cada vegada que pengem un vídeo.

Per aprofitar el potencial de totes aquestes plataformes, és imprescindible la teva ajuda. Subscriu-te a totes les que puguis i corre la veu. És molt important que cada vegada més gent conegui la nostra tasca a l'illa d'Ibo i tots els nostres projectes en curs: el centre nutricional, l'escola d'oficis, els projectes de potabilització, els de rehabilitació, els de formació i les diferents campanyes (oftalmològiques, contra la malària i de sensibilització).

Aquesta petició, de la qual volem que sigueu part activa, forma part d'una estratègia de comunicació que, però, anem a complementar setmanalment amb un e-mail dirigit a tots vosaltres i als mitjans de comunicació en el qual s'incloguin tots els links publicats en les diferents plataformes durant la setmana. Si algú no vol rebre aquest missatge, només ho ha d'indicar.

Per finalitzar, agrair la vostra col.laboració i participació activa en aquest procés, i desitjar-vos unes bones vacances.