Tot el que donis anirà íntegrament a l'Illa de Ibo.

Fundación Lealtad
Anfibic

web, Gráfica. Comunicación

Particulars

Com col·laborar · Particulars

SOCI DE LA FUNDACIÓ

Mitjançant una aportació econòmica periòdica.

Amb 10 € al
mes durant un any, podem comprar 5 màquines de cosir; plantar 50 arbres fruiters; o formar a 10 mares en seguretat alimentària.

Amb 20 € al mes durant un any, podem subministrar tractament complet a 6 nens amb desnutrició aguda greu; formar a 10 fusters; o proporcionar 15 mosquiteres per combatre la malària.

Amb 30 € al mes durant un any, podem finançar les despeses de matriculació de 10 nens a l'Escola d'Oficis i contribuir al manteniment dels pous per proporcionar a tots aigua potable.

Ajuda'ns a construir
un model de desenvolupament sostenible a llarg termini perquè ells tinguin una oportunitat.

Fes-te
soci ara de Fundació IBO i seràs una peça fonamental en aquest motor de canvi!

Vull fer-me soci de la fundació

DONANT

Mitjançant donacions puntuals.

Vull fer una donació a la fundació