Tot el que donis anirà íntegrament a l'Illa de Ibo.

Fundación Lealtad
Anfibic

web, Gráfica. Comunicación

Empreses i institucions

Col·laboradors · Empreses i Institucions

SOCI DE LA FUNDACIÓ

Mitjançant una aportació econòmica periòdica.

Amb 10 € al
mes durant un any, podem comprar 5 màquines de cosir; plantar 50 arbres fruiters; o formar a 10 mares en seguretat alimentària.

Amb 20 € al mes durant un any, podem subministrar tractament complet a 6 nens amb desnutrició aguda greu; formar a 10 fusters; o proporcionar 15 mosquiteres per combatre la malària.

Amb 30 € al mes durant un any, podem finançar les despeses de matriculació de 10 nens a l'Escola d'Oficis i contribuir al manteniment dels pous per proporcionar a tots aigua potable.

Ajuda'ns a construir
un model de desenvolupament sostenible a llarg termini perquè ells tinguin una oportunitat.

Fes-te
soci ara de Fundació IBO i seràs una peça fonamental en aquest motor de canvi!

Vull fer-me soci de la fundació

DONANT

Mitjançant donacions puntuals.

Vull fer una donació a la fundació

Entitat solidària amb la fundació

Aportant un import econòmic, segons les vostres possibilitats i en la periodicitat que millor us convingui.

Vull col.laborar com a entitat solidària

Si ho prefereixes, pots col.laborar amb nosaltres contactan-nos al telèfon 93 280 21 80, o mitjançant el número de compte de La Caixa: 2100 3054 61 2200446739

Les persones jurídiques podreu deduir-vos el 35% de la donació realitzada, en l'Impost de Societats